KLEUR!

KLEUR!

vrijdag 22 mei 2015

Review 5: "Het derde enige echte mandala kleurboek"



Nadat ik al vele mandala's gekleurd had in het eerste en tweede deel, begon ik nu aan deel 3.
Ik was erg benieuwd of deze erg veel verschillen zou hebben met deel 1 en 2.
Dus hupla aan de slag!
Al enige tijd had ik de "docraft artiste dual tip pens" van Boekenvoordeel in mijn bezit, maar nog nooit uitgeprobeerd, dus besloot ik deze meteen ook maar te testen.
Ik koos een wat eenvoudigere plaat, omdat ik niet wist of deze stiften geschikt zouden zijn voor het fijnere werk.
De mandala die ik wilde kleuren heb ik in één tint gekleurd; groen.
Of het aan de stiften lag of aan het papier weet ik (nog) niet, maar ik vond het niet fijn kleuren.
Natuurlijk maakte ik de plaat af, want half gekleurde platen doe ik niet aan !
Ik vond met deze stiften de plaat erg vlekkerig worden, misschien is dat wel de bedoeling van dit soort stiften hoor, maar ik vond het niet mooi worden. Wat wel fijn was is dat het niet doordrukte aan de achterzijde. 
Zelf ben ik dus niet heel blij met het resultaat, hoewel andere mensen hem wel mooi vinden. Dit is dus blijkbaar ook weer een kwestie van smaak.
De tweede plaat uit dit boek besloot ik te kleuren met "De enige echte kleurdoos voor volwassenen"
Van de potloden maak ik een aparte review.
Met potlood kleur dit papier heel fijn, hiervoor is het dus zeer zeker geschikt!
Dit is de mandala gekleurd met potloden:
 Heel kleurig omdat ik alle potloden wilde proberen !
De platen in dit boek zijn wederom zeer gevariëerd en mooi!
Voor elk wat wils staat erin, ik ben dol op mandala's kleuren, dus ik kan mijn hart ophalen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten