KLEUR!

KLEUR!

vrijdag 15 mei 2015

Mijn eerste blog!

Hallo !

Hier dan mijn eerste blog!
Mijn naam is Corina, getrouwd en moeder van Pascal(18) en Cynthia(15).
Samen met de hondjes Misha en Buddy wonen wij in Leimuiden (Z-H).
Ik ben een creatieve bezige bij die zo'n half jaar geleden in de ziektewet terecht kwam met een flinke schouderblessure. Ik kon en mocht bijna niets meer; zelfs autorijden en een stuk wandelen was uit den boze.
Omdat ik veel van mijn hobbies niet meer kon uitvoeren ben ik op zoek gegaan naar iets wat wel kon en wat ik nog leuk vond ook.

Want stilzitten komt niet in mijn woordenboek voor.
Ooit had ik van iemand eens een kleurboek gekregen en dacht misschien kan ik dat proberen en zowaar dat lukte me aardig!

Ik kwam op diverse facebook-pagina's terecht die over "Kleuren voor volwassenen"gingen. En binnen no-time was ik verslaafd!!
Toen ik een advertentie zag van uitgeverij BBNC, die van "de enige echte"kleurboeken, waarin ze kleurambassadeurs zochten, besloot ik daaraan mee te doen. Ik verwachtte niet dat ik één van de winnaars zou worden, daar er vele mee zouden doen. Maar "wie niet waagt, wie niet wint"!


Ik stuurde twee van de door mij gekleurde platen in.

Enkele weken later kreeg ik een email van BBNC met daarin de mededeling dat ik gekozen was uit ruim 250 inzendingen als kleurambassadeur!
Dit zou inhouden dat ik regelmatig de nieuwste kleurboeken thuisgestuurd ga krijgen, die ik dan mag testen en reviewen..

Vandaar deze blog! Hier ga ik regelmatig kleurplaten laten zien met door mij voorziene commentaar.
Daar ik ook veel geschilderd heb in het verleden zal ik daar ook wat foto's van plaatsen.


Veel lees en kijk-plezier!!

groetjes Corina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten