KLEUR!

KLEUR!

vrijdag 12 juni 2015

Review 8: " Het enige echte minikleurboek voor volwassenen"


Het is alweer een poosje geleden dat ik dit boekje getest heb, dacht dat ik de review al gedaan had, maar dat bleek niet zo ;-)
Dit leuke handzame boekje is een superleuk boekje voor bijvoorbeeld in je tas!


Er staan leuke platen in, voor elk wat wils. Het boekje heeft een grote diversiteit aan kleurplaten, zowel het wat fijnere werk als het wat grovere. Er staan abstracte , maar ook bloemen in.
Erg leuke keuze dus en ook nog eens voor een leuke prijs!
De eerste plaat heb ik gekleurd met stabilo 88 stiften. Deze stiften kleuren prettig in dit boekje, maar drukken helaas wel ietsje door. Ik denk echter niet dat het erg zichtbaar is als je eroverheen kleurt.
De kleuren dekken mooi egaal, dus prima papier verder!

De tweede kleurplaat heb ik met gelpennen gekleurd, ook dit kleurde prima en dit drukt niet door dus goed te gebruiken in dit boekje. Ook is dit boekje goed open te vouwen waardoor je goed tot in het midden kan kleuren.

Natuurlijk moest ik dit boekje ook nog even testen met kleurpotloden. Ik koos voor mijn Koh I Nor potloden. Deze kleuren heel fijn, zo ook in dit boekje. De kleuren dekken goed en resultaat is erg mooi.

Kortom; een heel erg leuk boekje "voor op reis" , heel mooi formaatje en hele diverse platen.
Zeker een aanrader en voor het geld hoef je het niet te laten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten